اصفهان
آموزش نصب و سیم کشی ردیاب کوبان 303

آموزش نصب و سیم کشی ردیاب کوبان 303


آموزش نصب و سیم کشی ردیاب کوبان 303:
یکی از ردیاب های پر طرفدار در بازار ایران ردیاب های کوبان 303 ساخت کشور چین می باشد.
این ردیاب دارای امکانات بسیار بینظیر و بی نقصی است و چندین سال است که توسط شرکت‌های حرفه‌ای ردیابی در بازار ایران درحال خرید و فروش است. 
به صورت کلی این ردیاب دارای ۱۲ سیم اصلی است که هرکدام وظیفه و عملکردی منحصر به فرد را دارند.
سیم کشی مشکی:
این سیم در اکثر ردیاب های خودرویی وظیفه‌ی یکسانی دارد،سیم منفی یا سیم بدنه.این سیم برای روشن شدن دستگاه حتما باید به قسمت بدنه فلزی خودرو یا جسمی که بار الکتریکی منفی دارد متصل گردد.
سیم قرمز:
 این سیم نیز همانند سیم مشکی در اکثر ردیاب‌ها معمولا یکسان است. این سیم power + مثبت است و همانند سیم مشکی برای روشن شدن ردیاب حتما باید به برق متصل باشد.بر روی این سیم یک عدد فیوز نیز تعبیه شده است تا در مقابل جریانات و نوسانات غیر قابل پیش بینی از سوختن و از کار افتادن ردیاب جلوگیری کند.
سیم بنفش:
یا همان سیم SOS ترجیحا نصب نشود بهتر است زیرا امنیت ردیاب را بر هم میزند.
سیم سبز و آبی:
جهت اتصال اصطلاحا لادری می باشد که سیم سبز مثبت و سیم آبی منفی است . جهت هشدار باز شدن درب ها
سیم سفید:
این سیم یا همان ACC است جهت اتصال به برق سوئیچ و هشدار خاموش و روشن شدن خودرو
سیم نارنجی و قهوه ای:
این دو سیم به میکروفن متصل میگردد و جهت شنود داخل کابین می باشد.
سیم صورتی:
 صورتی به آژیر متصل می‌شود، در این صورت اگر دستگاه هشداری را تشخیص دهد بلافاصله آژیر خودرو را به صدا در می‌آورد.
سیم سفید و مشکی:
در زمان نصب ردیاب خودرو کوبان 303 متوجه می‌شوید که این‌ دستگاه دارای یک سیم دو رنگ سیاه و سفید و همچنین یک سیم سیاه دیگر است.در واقع این سیم‌ها می‌توانند در کنار یکدیگر با اتصال به سنسور سوخت میزان سوخت مصرفی خودرو را به اطلاع شما برسانند.
سیم زرد:
این سیم مسئولیت قطع برق از فواصل زیاد را دارد. در واقع زمانی که این سیم را به خودرو متصل می‌کنید در صورتی که خودرو از شما فاصله داشته باشد و شما بخواهید خودرو را قطع برق کنید با اتصال این سیم و ارسال دستور مربوطه به ردیاب می‌توانید این کارا انجام دهید.
(ارسال و پرداخت در محل در سراسر کشور)